среда, 11.09.2013, 08:49 -> 09:15
Већа употреба услуга на захтев
Око 72 одсто људи који су учестовали у анкети гледају ТВ и видео садржаје на мобилним уређајима сваке недеље, наводи се у најновијем извештају Ericsson ConsumerLab.
У извештају се наводи да 42 одсто гледа ТВ и видео садржаје на мобилним уређајима изван куће, док је 75 одсто испитаника признало да их линеарни телевизијски програми не заокупљају, већ паралелно раде нешто на секундарном екрану или прате више видео-записа одједном. Најчешће паралелне радње су проверавање мejлова, претраживање интернета и коришћење апликација.
У Ерисону је такође примећен тренд да се један видео-садржај гледа на неколико локација и у различито време (place-shifted viewing). Иако је број услуга на захтев почео да се "смањује," 82 одсто људи користи YouTube и сличне услуге, најмање једном месечно, наводи се у студији.
Постоји повећано интересовање за услуге на захтев међу старијим гледаоцима. Популација старости 55-59 година забележила је повећање од 18 одсто на услуге на захтев на недељном нивоу од 2011, док је 41 одсто испитаника старости 65-69 користи онлајн услуге на захтев или гледање емисија са временским помаком више од једном недељно.
Линеарни, фиксни ТВ програми кориснике највише привлаче преносима спортских догађаja уживо, чија је предност да сa временским помаком губе своју драж, као и то што су погодни за гледање у друштву.
Будућност телевизије према истраживању Ериксона лежи у томе да корисник може да одабере садржај и време када жели да га гледат То је уједно и смер по коме YouTube планира свој развој како би заменио традиционалну телевизију, а за своје иновације на том подручју већ је освојио једну награду Еми.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар