понедељак, 17.12.2012, 08:47 -> 08:53
Рекордан број прегледа
Иако је број корисника у САД-у који гледају онлајн видео садржаје и видео огласе незнатно опао на месечном нивоу, последње comScore месечно онлајн видео истраживање открило је рекорд у гледању онлајн видео садржаја.
Све у свему, септембра 2012, comScore Video Metrix сервис показао је да је 181 милион америчких корисника интернета гледало преко 39 милијарди онлајн видеа у септембру, док за видео огласе број прегледа износи 9,4 милијарде.
YouTube предводи Гуглове сајтове са 150,3 милиона јединствених прегледа, чији је број више или мање исти као и у августу. За њим следе стално растуће посете Yahoo! сајтова са 57,4 милиона евра, AOL са 53,8 милиона, VEVO са 50,3 милиона и Фејсбука који је наставио тренд благог пада који је крајем септембра износио 46,4 милиона.
Од нешто више од 39 милијарди приказа видео садржаја у септембру, сајтови Гугла генеришу највећи број приказа који износи 13,1 милијарди, што је пад од 700 милиона у односу на август 2012.
Током септембра 2012, Американци су погледали 9,4 милијарди видео огласа. Сајтови Гугла су на првом месту са 1,8 милијарди прегледа, затим следе BrightRoll Video Network са више од 1,3 милијарди, Hulu ОТТ услуге са 1,2 милијарде, Liverail.com са више од 1,1 милијарде и Adap.tv са једном милијардом.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар