понедељак, 22.10.2012, 13:00 -> 13:11
Престиж или нешто друго?
Према најновијем извештају NPD DisplaySearch-а, у овој години очекује се раст испорука смарт телевизора за 15 одсто. Оваквом резултату допринеле су промене у начину гледања телевизије, већа доступност садржаја и велики број услуга које нуде емитери. У овом сегменту тржишта предњаче Европа, Јапан и Кина.
У извештају се између осталог наводи да потрошачи у Кини сматрају да је куповина смарт телевизора ствар престижа и за те намене су спремни да издвајају много више новца. Услуга накнадног гледања пропуштених емисија коју пружају емитери који свој програм дистрибуирају земаљским путем почиње да доминира у западној Европи, у којој повезана телевизија има веома добре резултате захваљујући коришћењу HbbTV платформе. Оно што је свакако карактеристично за ову платформу јесте чињеница да се она стално развија и да увек обрадује крајње кориснике неком новом функцијом.
Испоруке повезаних телевизора имају велики удео у укупној продаји телевизора на скоро свим светским тржиштима. Тако је у 2011. години тај удео у Кини износио 26 одсто, а у западној Европи 34 одсто. Ово учешће је већ сада порасло на више од 40 одсто у оба региона. Јапан има највећи продор ових модела телевизора са више од 55 одсто, док се продор на тржишту Северне Америке креће око 20 одсто.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар