среда, 18.07.2012, 11:26 -> 11:36
Популарност повезане ТВ
Студија коју је спровело удружење Frank N Magid утврдила је да је број америчких потрошача који приступају интернету путем телевизора у порасту и да ће се овај тренд наставити и у наредној години.
Студија Magid Media Futures 2012 показала је да нешто више од петине (21 одсто) потрошача приступају интернету овим путем у односу на 16 одсто, колико је било крајем марта 2011. године. Телевизори се углавном користе за претраживање интернета и приказивање онлајн видеа кроз услуге као што је Нетфликс, затим играње онлајн игрица и коришћење друштвених мрежа.
Magid предвиђа да ће број корисника који приступају интернету преко својих телевизора наставити да расте, као и чињеницу да 30 одсто корисника који тренутно немају могућности коришћења повезане ТВ изјављују да су заинтересовани да у блиској будућности промене начин сурфовања.
"Повезани телевизори нам "доносе" интернет на великом екрану, за разлику од смарт телефона који је ушао на "мала врата". Потрошачи ће моћи да прате и прегледају оно што желе, када желе, и то на великом екрану преко својих повезаних телевизора", рекао је Мајк Ворхаус, председник Magid Advisors-а.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар