Читај ми!

Раст прихода индустрије медија

Индијска индустрија медија и забаве (М&Е) остварила је у 2010. приход од 16,3 милијарде америчких долара, а очекивања су да ће у наредне четири године приход достићи 25 милијарди, известила је консултантска кућа Ернст и Јанг.

Дигитализација, раст тражње и повољни демографски трендови основни су разлози раста у поменутој индустрији, пренели су локални медији. Захваљујући економској либерализацији, готово двоцифреном годишњем расту привреде, све бројнијој средњој класи и расту тражње за забавним садржајима, све више глобалних корпорација инвестира у индијско тржиште.

Индијска индустрија забаве и медија усваја полако нови тренд - дигиталне медије. Са појавом 3G и 4G услуга очекује се нагла експанзија широкопојасног интернета. У 2015. ће чак 90 одсто од укупно 187 милиона корисника широкопојасног интернета у Индији приступати мрежи преко бежичних уређаја (WiFi).

"Индустрија медија и забаве је свакако једна од индустрија која највише профитира због повољних демографских трендова у Индији", изјавио је Фарок Балсара који је задужен за Европу, западну Азију, Индију и Африку у „Ернст и Јангу".

Балсара је приметио да је у Индији, захваљујући томе што је чини једна од најмлађих популација на свету, велика тражња за овим врстама садржаја.

"Повољни регулаторни услови и растући тренд дигитализације заједно чине да Индија постане једна од омиљених земаља у свету за инвестиције глобалних медијских корпорација", додао је Балсара.

Индијско тржиште има више од 600 телевизијских канала, 100 милиона ТВ претплатника, 70.000 новинских часописа, а годшиње буде режирано више од 1.000 филмова.

Индија, са 1,2 милијарде становника на 3,5 милиона квадратних километара, има разнолике регионе, различите културе, језике и прохтеве потрошача.

Овакво тржиште пружа глобалним медијским корпорацијама могућност да понуде прилагођене и локализоване производе.

Новинска индустрија се суочава са опадањем броја читалаца широм света, али у Индији ова индустрија наставља да цвета највише због раста писмености међу становништвом, повећане потрошње и веће понуде специјализованих новина на регионалним тржиштима.

Новине имају чак 42 одсто удела на укупном тржишту оглашавања, више неко било који други медиј.

Процес дигитализације индијских ТВ станица има за последицу раст дигиталних кабловских оператера. У Индији делује преко 700 радио-станица и у току је трећа фаза њиховог лиценцирања.

"Развојне стратегије многих компанија у Сједињеним Америчким Државама и Европској унији окренуте су ка индијском тржишту", изјавио је Џон Нендик, директор глобалних медија и забаве у Ернст и Јангу.

Нендик је, међутим, упозорио да "ипак, да би успели у Индији, глобални медијски продуценти морају да одговоре на специфичне изазове као што су локализација садржаја, дистрибуција, ценовна политика, регулаторна политика и проблеми пиратерије".

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 09. јул 2024.
30° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару