среда, 16.11.2011, 08:33 -> 08:36
Други екран против досаде
Скоро 50% потрошача користи још један електронски уређај док код куће гледа ТВ, каже се у истраживању Futuresource Consulting.
Студија која се бави истраживањем потрошње, под називом „Живите дигитално" - открила је који су најчешћи разлози који се користе да би се људи борили против досаде. То је потреба да се уради нешто друго и да се буде у контакту са пријатељима.
Студија „Живети дигитално" која је обављена у САД-у, Уједињеном краљевству, Француској и Немачкој са више од 2.600 учесника старосне доби од 12 до 65 и више година, истражује начине како потрошачи прате дигиталну забаву и упоређују понашање које су исти имали пре шест месеци.
Студија такође указује на то да 57% људи гледа онлајн видео садржаје, као и да један од четири испитаника користи свој смарт-телефон. Гледање онлајн видеа на десктоп персоналном рачунару и даље је заједнички свима, за њим следи лаптоп.
У све четири земље у којима је обављено истраживање, бележи се повећање гледања онлајн видеа током протеклих шест месеци, уз шири избор, прихватљивији садржај и могућност да се гледа садржај у било које време. Међутим, више од 80% учесника и даље не плаћају онлајн видео садржај, иако скоро 40% њих кажу да би убудуће то могли да чине. Међу учесницима истраживања који су већ платили онлајн видео садржај, двоје од троје њих су платили филмове, каже се у студији.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар