петак, 30.12.2011, 13:15 -> 13:21
3D TV на раскршћу
Док 3D телевизија доживљава прави процват у Кини и западној Европи, њена популарност је опала у Сједињеним Америчким Државама, наводи се у извештају за трећи квартал 2011. године, а преноси RTVN.
Иако 3D индустрија поприма глобални карактер, DisplaySearch, агенција за аналитику, објавила је извештај у коме је наглашена шароликост глобалног тржишта. Стручњаци из ове фирме указују на феномен регионалних разлика које утичу на навике и очекивања гледалишта. Те разлике морају да се имају у виду када се излази на тржиште са понудом нових производа.
Пол Греј, директор TV Electronics Research, каже: „Изненађени смо чињеницом да је 3D много популарнији у Кини него у Северној Америци. Дакле, удео у Кини 3D-а је два пута већи у последњем кварталу ове године". Такође, у наставку он додаје: "Наш извештај такође показује да је удео 3D у Северној Америци и Јапану мањи него на Блиском истоку."
Извештај је утврдио да потрошачи у Северној Америци воле велике и јефтине ТВ апарате са мање могућности, за разлику од других региона. С друге стране - кинески потрошачи су много више заинтересовани за богато опремљене телевизоре са 3D, лед-осветљењем и разноликим могућностима смарт ТВ-а.
Закључак овог извештаја можда би био такав да широка понуда разних варијатета и могућности ТВ опреме појачава истанчаност укуса код гледалишта које више не узима само иновативност као критеријум, већ и многе дгруге факторе.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар