среда, 14.12.2011, 13:34 -> 13:42
Мултискрин постаје реалност
Појава интернет технологија увелико поставља темеље за раст мултискрин забаве. Позивајући се на истраживање које је обавио JZ Analytics у име компаније Broadcom која се бави комуникационим технологија, корисници имају повећано интерсовање за лако повезиве уређаје.
Један шири пресек истраживања открио је да 87% људи троши најмање 10 сати недељно на дигиталне садржаје, а више од половине проводи чак и више од 20 сати. Нешто више од две трећине (68%) гледа најмање два видеа дневно, док скоро четвртина анкетираних тврди да је просек њиховог интерсовања по дану најмање 5 видеа.
Поред наведеног, истраживање је такође пружило јасну смерницу оператерима где се налазе извори потенцијалне зараде. Скоро две трећине (62%) би радо пратило садржај који нормално може бити гледан на њиховом телевизору, уместо да користе бежичне уређаје, док је скоро сличан процентуални однос и оних који би се радије определили за нови HDTV који има способност директног повезивања на бежични уређај као што су на пример смарт телефон, таблет или лаптоп.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар