Будућност медија

Дивна Вуксановић: Медији и приказивање смрти

У две емисије БУДУЋНОСТ МЕДИЈА, у среду, 1. априла, можете слушати текст Дивне Вуксановић „Медији и приказивање смрти”.

Ауторка истиче да је у рекламној индустрији приказивање смрти у сврху advertising-а данас непожељно, пошто се показало да везивање феномена, појма или идеје смрти за неки производ, робну марку, односно бренд, не постиже добар ефекат на тржишту. Насупрот овоме, некрофилна тематика се, током последњих неколико деценија, по мишљењу Дивне Вуксановић, потмуло увукла у многе актуелне медијске садржаје, правдајући овакве уређивачке потезе или ауторске поетике (када је реч о филму и фотографији, на пример), отворено или прикривено, потребама и захтевима медијског тржишта. „За разлику од рекламне индустрије, медији су препознали тему смрти као ресурс за експлоатацију. Управо из овог разлога, а у одсуству етичких приципа деловања, који су замењени идејом успешног пословања, медији су данас преплављени најразличитијим сензацијама које се тичу тема смрти и умирања. Ово детабуизирање медија у погледу репрезентовања смрти, представља, први симптом умирања - краја медија какве их данас познајемо", сматра Вуксановић.

Уредница Оливера Нушић.

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару