Читај ми!

Из света информационих технологија

Са нама уживо др Милица Слијепчевић, ауторка књиге "Модни маркетинг - савремене тенденције, професорка на Факултету за менаџмент, Универзитета Метрополитан.

У данашњој емисији Дигиталне иконе разговарамо о моди, уметности и модној индустрији у дигиталном добу -материјалима који постају императив , моди и медијима, друштвеној одоговорности и екологији, четвртој технолошкој револуцији и миленијалцима као потрошачима, онлајн куповини гардеробе и процесу креирања цена - односно тражењу одговора на "вечито" питање - зашто ово оволико кошта?

Аутор и водитељ: Тамара Вученовић 

 
Дигиталне иконе Дигиталне иконе

Autor:
Тамара Вученовић

Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару