Читај ми!

Из света информационих технологија

Са нама уживо др Милица Слијепчевић, ауторка књиге "Модни маркетинг - савремене тенденције, професорка на Факултету за менаџмент, Универзитета Метрополитан.

У данашњој емисији Дигиталне иконе разговарамо о моди, уметности и модној индустрији у дигиталном добу -материјалима који постају императив , моди и медијима, друштвеној одоговорности и екологији, четвртој технолошкој револуцији и миленијалцима као потрошачима, онлајн куповини гардеробе и процесу креирања цена - односно тражењу одговора на "вечито" питање - зашто ово оволико кошта?

Аутор и водитељ: Тамара Вученовић 

 

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове