Читај ми!

Неуромаркетинг

У данашњој емсији разговарамо о темама књиге „Неуромаркетинг, изазови и трендови”, коју је недавно објавила издавачка кућа HERAedu, а ауторке су др Милица Слијепчевић, Универзитет Метрополитан, др Невенка Поповић Шевић, Факултет савремених уметности и Ивана Радојевић.

Шта је заправо неуромаркетинг и како технологије утичу на начине на које данас купујемо и истражујемо, шта нам доноси ова пионирска дисциплина и са којим се етичким изазовима сусрећемо?

Како, на основу првих 60 секунди емитовања, може да се препозна будућа хит емисија и шта о неуромаркетингу имају да кажу неуролози и психолози?

Уредница и водитељка емисије: Тамара Вученовић

Дигиталне иконе Дигиталне иконе

Autor:
Тамара Вученовић

Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару