уторак, 26. сеп 2023, 09:00
Неуромаркетинг
У данашњој емсији разговарамо о темама књиге „Неуромаркетинг, изазови и трендови”, коју је недавно објавила издавачка кућа HERAedu, а ауторке су др Милица Слијепчевић, Универзитет Метрополитан, др Невенка Поповић Шевић, Факултет савремених уметности и Ивана Радојевић.
Шта је заправо неуромаркетинг и како технологије утичу на начине на које данас купујемо и истражујемо, шта нам доноси ова пионирска дисциплина и са којим се етичким изазовима сусрећемо?
Како, на основу првих 60 секунди емитовања, може да се препозна будућа хит емисија и шта о неуромаркетингу имају да кажу неуролози и психолози?
Уредница и водитељка емисије: Тамара Вученовић
Autor:
Тамара Вученовић
Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]
Коментари