Читај ми!

Херман и Хичкок

„Двадесет први век се неће интересовати за наше слике, литературу или архитектуру колико за игране филмове, јер су управо они једина права оригинална форма двадесетог века. Прави композитори се радују могућности да стварају музику за филм, док су они који то одбијају ‒ осуђени на заборав.”

Ово су речи Бернарда Хермана, једног од највећих композитора филмске музике у двадесетом веку, аутора значајног подједнако по музици коју је створио, колико и по насловима филмова у чијем је стварању учествовао: „Грађанин Кејн”, „Психо”, „Вртоглавица”, „Дан када је земља стала”, „Снегови Килиманџара”, „Таксиста”. У данашњој емисији, коју смо посветили Бернарду Херману, фокусираћемо се на један од најважнијих аспеката његовог стваралаштва, сарадњу са редитељом Алфредом Хичкоком. Слушаћете оркестарске свите са музиком из филмова: „Невоље са Харијем”, „Север-северозапад”, „Психо”, „Вртоглавица” и „Марни”.

Аутор емисије је Ивана Комадина.

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се