петак, 20. мај 2022, 10:00
Глумци у маркетиншким кампањама
Надежда Миленковић, Соња Ћирић и Маја Шуша
Деценијама - можда можемо рећи и читаво столеће - познате личности, а међу њима и глумци, професионални тумачи различитих рола, део су реклама и рекламних кампања. Публици је то некад симпатично и драго, а некад се део јавности разљути када је, као недавно, један славни глумац постао део рекламе која промовише кладионице и клађење.
Да ли је, ипак, другачије када омиљени глумац промовише алкохолно пиће? Од чега зависи како ћемо реаговати као потрошачи производа, а уједно и конзументи уметности? Да ли то зависи од ауре конретног глумца или глумице, тога да је реклама у складу са вредностима које та личност и приватно пропагира? Које су најуспешније и најбоље прихваћене кампање у којима је фигурирало познато лице?
Шта о томе мисли маркетиншка, шта новинарска, а шта глумачка струка - у данашњој емисији говоре креативна директорка многих комерцијалних и друштвено ангажованих кампања Надежда Миленковић, новинарка недељника Време Соња Ћирић и глумица Маја Шуша.
Уређује и води: Ана Вучковић Денчић
Autor:
Мелиха Правдић
Емисија стоји ван серија, као отворени резиме седмице. [ детаљније ]
Коментари