Читај ми!

Како су жене приказане у рекламама?

Неретко базиране на родним стереотипима, рекламе користе поједине обрасце о женама у циљу продаје одређених производа.

Када оглашивачи немају бољи или бар креативнији начин, своје производе продају уз приказивање лепог женског тела, иако они често нису намењени „лепшем полу".

Успешна у послу, домаћица, мајка и заводница најчешће су улоге које жене имају у рекламама.

Родни стереотипи су конструисали слику која приказује улогу жене и мушкарца у друштву. 

У емисији Речено и прећутано дискутујемо о томе да ли превише озбиљно и са много радара контролишемо појављивање жена у рекламама? Да ли ипак сугерисани модел жене представља најмоћније средство продаје и колико су заправо духовити слогани који садрже стереотипе?

Гости емисије су Јелена Ризнић, социолошкиња и чланица колектива Женска солидарност и Вељко Голубовић, извршни креативни директор агенције New Moment.

Ауторка и водитељка: Аријана Хандан

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару