Герила маркетинг у дигиталној ери

Дигитална герила - герила маркетинг у дигиталној ери

У данашњој емисији Дигиталне иконе разговарамо о дигиталном маркетингу, а повод је књига Дигитална герила - герила маркетинг у дигиталној ери чији су аутори Џеј Kонрад Левинсон, Рик Фришман и Џил Лублин. Са нама уживо у студију Радио Београда 2 - уредница Ивана Томић и преводилац Јелена Ровчанин, са којима причамо о најзанимљивијим поглављима ове књиге и превођењу енглеских термина на српски језик, о електронском издаваштву и о томе како започети посао и постати видљив на интернету, другим речима - како продати нешто онлајн и бити креативан? 

Емисију уређује и води Тамара Вученовић.

Дигиталне иконе Дигиталне иконе

Autor:
Тамара Вученовић

Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње