субота, 06. јул 2019, 13:00
Степеник
МОДНИ МАРКЕТИНГ: САВРЕМЕНЕ ТЕНДЕНЦИЈЕ
„Светска модна индустрија једна је од најбрже растућих индустрија. Убрзани технолошки развој довео је до енормног раста обрта капитала у овој привредној делатности...
Прављење разлике између модног дизајна и модног маркетинга, налажење заједничког именитеља који се зове креативност, али креативност примењена на различитим основама, битан је елемент пословања у модној индустрији... Дуг је и трновит пут од модела до производа и од производа у излогу до производа код потрошача. Тај пут трасира модни маркетинг", пише др Милица Слијепчевић у књизи „Модни маркетинг: савремене тенденције".
Књига се први пут појавила 2016. године, а сада је, допуњена новим истраживањима и свежим подацима, поново пред читаоцима. Издавач је ХЕРАеду, а гошћа Степеника управо др Милица Слијепчевић.
Аутор емисијe је Светлaна Јајић
Фотографија на насловној страни: Милица Слијепчевић
Коментари