Степеник

МОДНИ МАРКЕТИНГ: САВРЕМЕНЕ ТЕНДЕНЦИЈЕ

„Светска модна индустрија једна је од најбрже растућих индустрија. Убрзани технолошки развој довео је до енормног раста обрта капитала у овој привредној делатности...

Прављење разлике између модног дизајна и модног маркетинга, налажење заједничког именитеља који се зове креативност, али креативност примењена на различитим основама, битан је елемент пословања у модној индустрији... Дуг је и трновит пут од модела до производа и од производа у излогу до производа код потрошача. Тај пут трасира модни маркетинг", пише др Милица Слијепчевић у књизи „Модни маркетинг: савремене тенденције".

Књига се први пут појавила 2016. године, а сада је, допуњена новим истраживањима и свежим подацима, поново пред читаоцима. Издавач је ХЕРАеду, а гошћа Степеника управо др Милица Слијепчевић.

Аутор емисијe је Светлaна Јајић

Фотографија на насловној страни: Милица Слијепчевић 

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње