Степеник

МОДНИ МАРКЕТИНГ: САВРЕМЕНЕ ТЕНДЕНЦИЈЕ

„Светска модна индустрија једна је од најбрже растућих индустрија. Убрзани технолошки развој довео је до енормног раста обрта капитала у овој привредној делатности...

Прављење разлике између модног дизајна и модног маркетинга, налажење заједничког именитеља који се зове креативност, али креативност примењена на различитим основама, битан је елемент пословања у модној индустрији... Дуг је и трновит пут од модела до производа и од производа у излогу до производа код потрошача. Тај пут трасира модни маркетинг", пише др Милица Слијепчевић у књизи „Модни маркетинг: савремене тенденције".

Књига се први пут појавила 2016. године, а сада је, допуњена новим истраживањима и свежим подацима, поново пред читаоцима. Издавач је ХЕРАеду, а гошћа Степеника управо др Милица Слијепчевић.

Аутор емисијe је Светлaна Јајић

Фотографија на насловној страни: Милица Слијепчевић 

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару