субота, 26. мај 2018, 13:00
Степеник
Сан о срећи
"Рекламне агенције, руководиоци јединица за људске ресурсе, државна управа и фармацеутске компаније нас из психолошког угла посматрају, подстичу, гуркају, оптимизују и предупређују још од XIX века", каже на једном месту у књизи "Индустрија среће" Вилијам Дејвис. И не само рекламне агенције. У светом циљу опште среће удружени су психолози, економисти, математичари, генетичари... У друштвима у којима Светска здравствена организација предвиђа да ће до 2020. ментални поремећаји постати највећи узрок инвалидитета и смрти, бити срећан значи бити радно способан и куповно моћан.
Вилијам Дејвис је политички економиста са посебним интересовањем за неолиберализам, историју економије и економску социологију. О његовој књизи "Индустрија среће" (коју је објавио Clio), у емисији Степеник, разговарамo са др Гораном Томком, гостујућим предавачем на Унесковој катедри за културне политике и менаџмент у култури Универзитета уметности у Београду.
Аутор: Светлана Јајић
Коментари