Видљивост Ромкиња у медијима
У Загребу је одржан округли сто о заступљености Ромкиња у медијима. Представљена је улога и видљивост Ромкиња у јавном простору, како кроз њихову професионалну улогу у обликовању наратива, тако и кроз начин на који су приказане. Кључно питање било је колико су Ромкиње заступљене у медијима и како се о њима извештава.
Платформа РоманоНет, кровна организација за више од 15 про-ромских и ромских невладиних организација у Чешкој, покренула је онлајн кампању под називом „50 нијанси антиромског расизма у Бохемији“. Главни циљ кампање је сузбијање предрасуда, стереотипа и понашања мржње према Ромима.
Емисију припрема и води Гордана Нешовић.

Autor:
Ромска редакција
Емисија свакодневно доноси најважније вести из земље и света на ромском и српском језику. Бави се темама из живота Рома, приказујући напоре и мере које се предузимају за еманципацију и интеграцију ове, највеће европске мањинске заједнице. Преноси актуелности везане за Роме и на специфичан начин сензибилише јавност за проблеме ове популације. [ детаљније ]
Коментари