уторак, 13. дец 2022, 00:06
Међу световима свет
Децембарски излози су украшенији него током других месеци у години. Рекламе постављене уз украсе сличне оним које имамо код куће, музика у духу празника, Деда Мраз који доноси заслужене посебне погодности за потрошача и, наравно, снижења - све нас позива на куповину и на акцију!
Због чега нешто са рафова постаје неопходно, иако нисмо имали првобитну идеју да купујемо? Како брендови тако добро знају да нам је потребан баш одређени производ и како долазе до тога? Која је функција различитих емоција у реклами? Шта је психолошка позадина куповине ограничене серије неког артикла? На који начин криза - корона, инфлација, рат - може да утиче на понашање потрошача?
О психологији у маркетингу разговарамо са психологом и директорком стратешког планирања у агенцији McCann Београд Катарином Прибићевић.
У другом сату гошћи постављамо и питања која су стигла путем наше Инстаграм странице.
Аутор и водитељ је Милица Ђилас.
Autor:
Група аутора
Сваке ноћи, од поноћи до четири ујутру, са слушаоцима ће бити водитељи и гости у студију, а из ноћи у ноћ разликоваће се и концепт програма, тако да ће слушаоци моћи да изаберу ноћ која највише одговара њиховом укусу, било да желе да слушају оперу или их интересује технологија. [ детаљније ]
Коментари