Читај ми!

Међу световима свет

Децембарски излози су украшенији него током других месеци у години. Рекламе постављене уз украсе сличне оним које имамо код куће, музика у духу празника, Деда Мраз који доноси заслужене посебне погодности за потрошача и, наравно, снижења - све нас позива на куповину и на акцију!

Због чега нешто са рафова постаје неопходно, иако нисмо имали првобитну идеју да купујемо? Како брендови тако добро знају да нам је потребан баш одређени производ и како долазе до тога? Која је функција различитих емоција у реклами? Шта је психолошка позадина куповине ограничене серије неког артикла? На који начин криза - корона, инфлација, рат - може да утиче на понашање потрошача?

О психологији у маркетингу разговарамо са психологом и директорком стратешког планирања у агенцији McCann Београд Катарином Прибићевић.

У другом сату гошћи постављамо и питања која су стигла путем наше Инстаграм странице.

Аутор и водитељ је Милица Ђилас.

Ноћни програм Ноћни програм

Autor:
Група аутора

Сваке ноћи, од поноћи до четири ујутру, са слушаоцима ће бити водитељи и гости у студију, а из ноћи у ноћ разликоваће се и концепт програма, тако да ће слушаоци моћи да изаберу ноћ која највише одговара њиховом укусу, било да желе да слушају оперу или их интересује технологија. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње