среда, 16.05.2018, 17:00 -> 01:25
Визија
Интернет брендови и креативне комуникације
Андре Пал је у Србију стигао као гост у оквиру програма Designer in Residence који се реализује у сарадњи са Гете институтом у Београду. То је била прилика да са овим мултимедијалним уметником разговарамо о томе како путем визуелног дизајна давати адекватне поруке, како у мору садржаја на интернету један визуелни производ уочљивији од другог? Затим, о његовом занимљивом пројекту „Прајм клап” који се бави креативним повезивањем помоћу једноцифрених бројева и пример је комбиновања доброг концепта и адекватног визуелног израза. Али и о другим пројектима које је радио за познате уметнике.
Једна од тема која се наметнула је: како се изборити за свој потпис на неком бренду и зашто дизајнер не би требало да слепо спроводи у дело идеје клијената? Иначе, током своје богате каријере, Пал је годинама живео у Мексико Ситију где је сарађивао са Карлосом Моралесом, једним од најпризнатијих тамошњих уметника са којим је радио на анимацијама и издавачкој кући Нуевос Рикос. Важи за дизајнера који прати up-to-date нове трендове и врло се успешно изражава користећи дигиталне софтвере и програме. Аутор је многих интернет брендова и креативних програмерских садржаја.
Кроз емисију води Петар Протић.
Коментари