Визија

Интернет брендови и креативне комуникације

Разговарамо са Андреом Палом, једним од најзапосленијих графичких дизајнера у Немачкој који је овог маја гостујући дизајнер у Новој Искри.

Андре Пал је у Србију стигао као гост у оквиру програма Designer in Residence који се реализује у сарадњи са Гете институтом у Београду. То је била прилика да са овим мултимедијалним уметником разговарамо о томе како путем визуелног дизајна давати адекватне поруке, како у мору садржаја на интернету један визуелни производ уочљивији од другог? Затим, о његовом занимљивом пројекту „Прајм клап” који се бави креативним повезивањем помоћу једноцифрених бројева и пример је комбиновања доброг концепта и адекватног визуелног израза. Али и о другим пројектима које је радио за познате уметнике.

Једна од тема која се наметнула је: како се изборити за свој потпис на неком бренду и зашто дизајнер не би требало да слепо спроводи у дело идеје клијената? Иначе, током своје богате каријере, Пал је годинама живео у Мексико Ситију где је сарађивао са Карлосом Моралесом, једним од најпризнатијих тамошњих уметника са којим је радио на анимацијама и издавачкој кући Нуевос Рикос. Важи за дизајнера који прати up-to-date нове трендове и врло се успешно изражава користећи дигиталне софтвере и програме. Аутор је многих интернет брендова и креативних програмерских садржаја.

Кроз емисију води Петар Протић.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње