Визија

Интернет брендови и креативне комуникације

Разговарамо са Андреом Палом, једним од најзапосленијих графичких дизајнера у Немачкој који је овог маја гостујући дизајнер у Новој Искри.

Андре Пал је у Србију стигао као гост у оквиру програма Designer in Residence који се реализује у сарадњи са Гете институтом у Београду. То је била прилика да са овим мултимедијалним уметником разговарамо о томе како путем визуелног дизајна давати адекватне поруке, како у мору садржаја на интернету један визуелни производ уочљивији од другог? Затим, о његовом занимљивом пројекту „Прајм клап” који се бави креативним повезивањем помоћу једноцифрених бројева и пример је комбиновања доброг концепта и адекватног визуелног израза. Али и о другим пројектима које је радио за познате уметнике.

Једна од тема која се наметнула је: како се изборити за свој потпис на неком бренду и зашто дизајнер не би требало да слепо спроводи у дело идеје клијената? Иначе, током своје богате каријере, Пал је годинама живео у Мексико Ситију где је сарађивао са Карлосом Моралесом, једним од најпризнатијих тамошњих уметника са којим је радио на анимацијама и издавачкој кући Нуевос Рикос. Важи за дизајнера који прати up-to-date нове трендове и врло се успешно изражава користећи дигиталне софтвере и програме. Аутор је многих интернет брендова и креативних програмерских садржаја.

Кроз емисију води Петар Протић.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару