Визија

Култура и феномен лајковања

Несвакидашња, нова књига под називом "Бура информација - зашто 'лајкујемо'?" Винсента Хендрикса и Пелеа Хансена, упозорава на буру информација која је захватила савремено друштво, а посебно на некритичко усвајање и коришћење информација приликом формирања мишљења и доношења одлука у духу популизма. Ово дело, у издању Центра за промоцију науке, управо је представљено јавности у Свечаној сали Ректората Универзитета уметности у Београду и разговор о њој уприличен је као још један део пројекта ''Популизам и медији: јачање партиципативних пракси и јавног дијалога''.

То је био повод да феномен лајковања анализирамо из културолошког угла. О томе зашто лајкујемо, шта су филтер мехурови, шта је информација, а шта знање, где је данас граница између јавног и приватног простора говоре преводилац књиге, Марија Новаковић, асистенткиња на Факултету организационих наука у Београду, др Машан Богдановски, професор на Филозофском факултету у Београду и др Ана Мартиноли, професорка на Факултету драмских уметности у Београду.

Кроз емисију води Љубица Крминац.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње