Визија

Култура и феномен лајковања

Несвакидашња, нова књига под називом "Бура информација - зашто 'лајкујемо'?" Винсента Хендрикса и Пелеа Хансена, упозорава на буру информација која је захватила савремено друштво, а посебно на некритичко усвајање и коришћење информација приликом формирања мишљења и доношења одлука у духу популизма. Ово дело, у издању Центра за промоцију науке, управо је представљено јавности у Свечаној сали Ректората Универзитета уметности у Београду и разговор о њој уприличен је као још један део пројекта ''Популизам и медији: јачање партиципативних пракси и јавног дијалога''.

То је био повод да феномен лајковања анализирамо из културолошког угла. О томе зашто лајкујемо, шта су филтер мехурови, шта је информација, а шта знање, где је данас граница између јавног и приватног простора говоре преводилац књиге, Марија Новаковић, асистенткиња на Факултету организационих наука у Београду, др Машан Богдановски, професор на Филозофском факултету у Београду и др Ана Мартиноли, професорка на Факултету драмских уметности у Београду.

Кроз емисију води Љубица Крминац.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару