уторак, 15. авг 2017, 00:00
Широм затворених очију
У којој форми се информишете?
Истраживања које је спровео Twitter показују да ће 90 одсто њихових корисника радије кликнути на видео него што ће почети са читањем текста. Видео је масовно коришћен за рекламе и различите кампање као далеко најефикасније средство медијског утицаја. Многи штампани медији на својим порталима уводе видео форме и ''преносе'' информације у други визуелни оквир. Оно што је пре двадесет година била дневна конзумација медијског садржаја једне особе, сада се увећало око 300 пута. Неко ко је само читао новине и гледао телевизију, данас путем интернета прочита и одгледа неупоредиво више, углавном у скраћеним текстуалним и видео издањима.
А оно што је револуционарно код данашњих веб-форми информисања јесте што и сами можете извршити снажан медијски утицај. Блогови су већ готово превазиђени и многи ће бити склони да израде своје сајтове, користиће нашироко друштвене мреже и постављаће видее у нади да ће бити гледани и вирални. Примери су бројни: тако је рецимо глумица Фелиша Деј направила своју веб-серију, поставила је на интернет и постала гледанија од најгледаније америчке телевизијске серије; тако је преко ноћи задобила популарност само зато што је схватила у којој форми се људи данас највише информишу.
У низу причa сличних Фелиши Деј, реците нам ваше мишљење и будите део ове ноћне емисије: 0640202200 - смс - и путем друштвених мрежа.
Водитељ, Петар Протић.
Коментари