Широм затворених очију

Колико размишљате о томе: могу ли рекламе да вас заведу? Имаћете цело вече да се сетите реклама које су, евентуално, у томе успеле.

У међувремену, питаћемо се колико добро познајемо оно што нам се ''сервира'' као реклама.
Пре педесет година реклама за добар аутомобил била је постављена врло рационално: наспрам се налазио модел са знатно слабијим перформансама и није било тешко схватити шта су све предности овог новог.
Пре двадесет година све више су рекламе за аутомобиле играле на карту статусних симбола. Рецимо, ако имате нови немачки модел који возите у неком сиромашном окружењу - онда је то возило статусни симбол вашег богаства, а не само аутомобил.
Данашње рекламе рачунају са потпуно новом стратегијом: истиче се осећај возача. Он је задовољнији, бржи, поноснији, упечатљивији човек а то се може видети на основу емоције које показује у сваком кадру. Све то зато што је набавио нови модел.
Дакле, покушаћемо да схватимо како нас рекламе заводе. Пред нама су бројне, успешно и мање успешно коришћене маркетиншке стратегије.

Аутор и водитељ, Петар Протић.

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару