Читај ми!

Povezuju se koridori 10 i 11

Trenutno se radi na 50 od ukupno 112 kilometara auto-puta od Pojata do Preljine. Kada ova saobraćajnica bude završena, kako je planirano 2024. godine, povezaće koridore 10 i 11.

Na deonici dugoj 27 kilometara angažovano je 2 600 ljudi. Na gradilištu 1 000 mašina i vozila. Izmeštaju se instalacije, podižu bedemi, radi na hidrotehničkom uređenju Zapadne Morave i naravno uz trasiranje buduće saobraćajnice podižu veliki objekti: mostovi, nadvodožanjici, podvožnjaci.

"Sa moje desne strane radi se na jednom od 118 mostova ovog velikog projekta. Pre 10 dana se krenulo sa pobijanjem šipova. Uporedo usecamo brdo, pravimo prilaz mostu i podižemo potporni zid dužine 221 metar", kaže Visnajson Thevenedran, direktor projekta Moravski koridor.

Most na 26 kilometru je jedan od ukupno 10 od Pojata do Kruševca.

"Zapadna Morave je u neposrednoj blizini pruge i to je nešto o čemu stalno vodimo računa, kako u toku izvođenja, tako i u toku izrade projektne dokumentacije. Reći ću da smo na prvom mostu preko Zapadne Morave na 9. kilometaru autoputa projektno rešenje koje smo imali morali u ovoj fazi projektovanja i izvođenja radova da prilagođavamo. Sam most je produžen za 150 metara kako bi bili sigurni da nećemo u toku eksploatacije imati problema, kako sa samom trasom tako i sa ostalim zemljištem", objašnjava Leonid Vuković, šef projekta Moravski koridor.

Prema sadšnjoj dinamici svi zemljani radovi i objekti na samoj trasi trebalo bi da se završe za 2 meseca. A prva deonica od Pojata do Koševa u drugoj polovini ove godine.

субота, 19. април 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом