IAB digital day 2023 - For better web
Конференција Digital day одржава се дванаести пут, 18. маја 2023. године у хотелу Хилтон под слоганом For better web.
У оквиру главне теме Digital day 2023 конференције, For better web, бавићемо се новим и побољшаним интернетом, где корисници имају контролу над својим подацима, приватност се поштује, а дигитална искуства су дизајнирана да унапреде животе, а не да их искоришћавају.
For better web наратив је позив на акцију за све нас да учествујемо у овом покрету за промену.
То је подсетник да интернет није фиксни ентитет, већ екосистем који се стално развија и на који имамо моћ да утичемо и да га обликујемо.
Подржавајући етичке технолошке компаније, прихватајући децентрализоване технологије и залажући се за политике које штите наша дигитална права можемо да изградимо бољу мрежу за себе и за будуће генерације.
Међу предавачима нас очекују бројни лидери пословног и креативног света.
Упознајте Равидa Куперберга, светски познатог креативног консултанта чија је експертиза у креативности помогла агенцијама широм света да освоје чак 49 канских лавова, укључујући и престижне три Grand Prix nagrade!
Pat Heery, стручњак за дигиталну трансформацију, револуционисао је Euronews лансирањем иновативних дигиталних стратегија које су преусмериле компанију са аналогног на дигитални приступ - и остварио невероватан успех!
Teads не би био то што јесте без Sergiu Gruite, светски признатог стручњака за програматик оглашавање и стратешка партнерства. Његова стручност и знање помажу овој компанији да буде на врху индустрије.
Како подстаћи креативност у маркетинг комуникацијама са подацима? И …обрнуто, како подстаћи податке са креативношћу из маркетинг комуникација?
Равид je Mindscapes Creativity партнер и тренер структуираног креативног мишљења у пољу бранд комуникација, радио је са бројним креативним агенцијама и брендовима по целом свету.
Равид је некадашњи адвертајзинг професионалац са 14 година искуства у стратешком планирању и креативном развоју. Он је чест keynote говорник и модератор на интернационалним маркетинг конференцијама и адвертајзинг фестивалима, укључујући бројна појављивања на престижном Cannes Lions фестивалу.
Pat Heery, Digital Editor in Chief, Euronews - Using data to put the audience at the heart of editorial decision making
Pat Heery је главни уредник вести на Euronews-у у Лиону, а ангажован је 2022. године да постави нови digital приступ. Pat је раније радио као УК уредник BBC news сајта и он је експерт у дигитал сторителингу и у вођењу тимова који испоручују вести на најзањимљивији начин за дигитал публику.
Sergiu Gruita,Regional Industry Director CEE, Teads - Responsible Advertising for a better web
Sergiu Gruit-ова каријера укључује преко 15 година искуства у маркетингу и медијима. После дугогодишњег професионалног ангажмана у P&G (где је почео своју каријеру у маркетингу, а касније се специјализовао у медијима и дигиталу), Sergiu је имао прилику да упозна тржиште такође и из угла tech предузетника, водећи одељење за рекламе за Global Tech стартап у САД.
Sergiu се придружује Teads-у као CEE Industry Director, у циљу развоја стратешких партнерстава са кључним клијентима у региону.
O IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia је удружење које је основано 2009. године са циљем да активно подржава раст, развој и едукацију тржишта дигиталног и интерактивног маркетинга у Србији.
Као део глобалне IAB мреже и члан IAB Europe, IAB Serbia настоји да помогне учесницима у медијској и оглашивачкој индустрији да напредују у дигиталној економији.
Чланство чине више од 70 медијских и дигиталних агенција, издавача, брендова и технолошких фирми одговорних за продају, испоруку и оптимизацију дигиталних огласа, као других компанија које улажу своје буџете у дигиталне кампање.
Коментари