Читај ми!

Креатори нових тенденција на конференцији "Digital Day 2022"

Крај света каквог познајемо симболичка је инспирација овогодишње Конференције Дигитал деј (Digital Day 2022), која ће се 9. јуна одржати у београдском Дорћол Плацу. Појава која изразито карактерише наше време је непрекидан низ коренитих промена које свет померају ка сфери дигиталног.

Промене нашег друштвеног окружења, начина на који стварамо и доживљавамо лична и пословна искуства, промене у глобалној економији, индустрији забаве или маркетингу одређени су новим, дигиталним феноменима и трендовима који се смењују невероватном брзином, толиком да их је тешко уочити, дефинисати и искористити.

Док бринемо глобалне бриге поремећених ланаца снабдевања и скока инфлације, локално разматрамо последице укидања колачића и зеро-клик претрага, појмови који су нам брзо ушли у мејнстрим, попут криптовалута или незамењивих токена (НФТ) доживљавају преконоћне успоне и егзистенцијалне ломове.

Можда размишљамо да због посла или личне радозналости „сиђемо" у алтернативну реалност Метаверзума или Децентраленда, као маркетари жудимо за успешним виралом, као родитељи прибојавамо се разних изазова са којима ће се сусретати генерације које долазе.

О свему овоме говориће се на једанаестој, најзначајнијој дигиталној конференцији у региону Digital Day.

Конференцију ће обележити наступ дигиталних стручњака који нису само посматрачи занимљивих промена, већ креатори нових тенденција. Међу њима, посебно место заузима „прва шесторка“ конференције:

Родриго Алиер, извршни директор компаније „Глово“ за партнерства и брендове, одржаће презентацију Окончање досадашњег модела места трговинске размене. Са растом и развојем тржишта, учесници су у потрази за начинима стицања компетитивне предности унутар динамичног екосистема. Тако и компанија „Глово“ планира да свој тржишни модел унапреди са трокомпонентног на четворосегментни (4-sided marketplace модел).

Арнас Класаускас, саоснивач и директор маркетинга у "Kiss Agency", говориће о крају постојећег концепта куповине медијског простора (media buying), са посебним освртом на стратегије великих играча као што су Фејсбук и Гугл Едс, а које све више инсистирају на садржајима које креирају корисници.

Свајтослав Бирјулин, творац People Based Strategy концепта, откриће нам којих заједничких 16 ствари имамо са нашим „глупим комшијом“ и због чега најбољи маркетари знају да пут до успеха води преко испуњеног обећања да ће одређена основна људска потреба бити задовољена.

Џејсон Барнар, оснивач и генерални директор, "Kalicube" објасниће нам због чега су алгоритми високотехнолошких компанија попут мале деце жедне знања. Учећи све о нама, ти алгоритми осмишљени су да би користили корисницима, клијентима и власницима. Али, ако су они деца, ми смо одрасли који морају да их науче шта смеју, а шта не смеју. Барнард је развио концепт Гугл као дете и у свом обраћању ће нам изнети на који начин морамо учити то дете да буде добро и дигитално васпитано.

Андре Алпар, инвеститор и дигитални стратег, је „серијски предузетник“ који је поред више компанија развио и четири маркетиншке агенције и који је након више од 20 година искуства као дигитални маркетар, постао инвеститор. Андре ће у току своје презентације објаснити како се начин на који комуницирамо преко рачунара, телефона и других уређаја радикално мења ка #VoiceFirst свету, какве ће то промене донети у будућности и на који начин утицати на дизајн производа и маркетинг.

Презентацију резултата AdEX истраживања за 2021. годину, која је неизоставни програмски део Дигитал деј конференције сваке године, представиће Ђорђе Букинац, као представник Радне групе за израду AdEx извештаја.

Поред сјајних киноут предавања, овогодишњи Digital Day обележиће чак осам панела, тематски подељених на агенцијски, медијски, гејмерски, евент, арт, перформанс, инфлуенсер и панел који ће представити УНИЦЕФ истраживање.

На панелу под називом End of consumption of media content as we know it ćе се говорити о изменама начина креирања и конзумирања садржаја, али и модалитетима пословања медијских компанија. Како да плаћени медији задрже своју публику, како да се наметну у мору бесплатног онлајн садржаја и где се регион бивше Југославије налази када је модел претплате на медије у питању, говориће медијски и СЕО експерти: Недим Шабић (СЕО експерт), Даниел Фазлић (Digital Editor in Chief, Bloomberg Adria) и Стеван Ристић (General Manager, Време), а панел ће модерирати Јасмина Копривица, Head of Digital, Euronews Serbia.

О индустрији организације догађаја говориће се на панелу Show Must Go On. Да ли је после пандемије евент индустрија наставила тамо где је застала 2020. или и у њој видимо неке „нове нормалности“? Да ли ће се живи догађаји вратити у пуном сјају, а виртуелни отићи у други план, сазнаћемо из прве руке од пробраних панелиста: Сањина Ћоровића (Production Pool), Николе Врдољака (404 agency) и Ивана Петровића (Exit Foundation). Разговор ће водити Владимир Ковач, оснивач и хост, DigiTalk.

Adland in Times of Change jе интригантан наслов панела посвећеног променама трендова у понашању потрошача током пандемије, са акцентом на домен дигиталног. Измене у начинима на који људи раде посао, проводе време са породицом, троше новац на куповину роба и услуга, забављају се и друже, отвориле су уједно и нове прилике и изазове у областима маркетинга и оглашавања.

Лидери у овим гранама ће публици открити колико су оне заправо поремећене новим околностима и да ли те околности доносе више доброг или лошег за пословање. Катарина Прибићевић, Strategy & Growth Director, McCann Beograd, ће у разговору са експертима из маркетиншких и адвертајзинг агенција покушати да мапира простор и нове шансе које би требало да преобликују читав дигитални екосистем. Учесници панела су: Борис Марчетић (Popular), Марко Пешић (Ovation BBDO) и Владан Анђелковић (New Media Ideas).

Овогодишњи Digital Day 2022 је место где ће професионалци, и сви које дигитал занима, моћи из прве руке да сазнају о светским тенденцијама у домену дигиталног постојања, пре свега кроз размену и пренос искустава од стране глобално и регионално најбољих у бранши.

Карте за догађај могу се набавити на сајту digitalday.rs по цени која је загарантована до 8. јуна.

петак, 05. јул 2024.
22° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару