Читај ми!

The end of the world as we know it

Конференција Digital Day и додела награда Mixx Awards

Сведоци смо тектонских промена које су нам се десиле у претходном периоду. Ковид је трајно променио дигитално тржиште и економију, и коначно нам је свима јасно да се више нећемо вратити у свет који смо познавали и у ком смо функционисали до пре две године. Тржиште Србије није могло да избегне глобални тренд промена, раст е-комерца и свакодневно функционисање „на даљину“ који су обележили период за нама. Оно што нас очекује су промене које ће нас додатно приближити светским трендовима и развијеним тржиштима.

Након слабљења короне, у протеклих пар месеци, доживели смо и сукоб у Украјини, који нам је донео апсурдну ситуацију – да смо у дигиталној ери, ери мобилних телефона, камера, друштвених мрежа и риал-тајм садржаја дошли до тога да нико практично не зна реалну ситуацију, да је све што видимо у медијима сумњиво или „фејк“ и да је пропагандни рат који се води онлајн скоро једнаког интензитета као и реални сукоб. Додатно, као резултат сукоба се дешава миграција ИТ компанија и њихових запослених са простора бившег СССР-а у наш регион и тек треба да видимо како ће то дугорочно утицати на наше тржиште.

У међувремену, приче о метаверсу се захуктавају, НФТ је најактуелнија кључна реч у индустрији, криптовалуте су одавно мејнстрим, конзумација медијског садржаја доживљава промене, а укидање подршке за "3rd party cookies" је иза угла.

Неки од светски признатих експерата који ће о овим темама говорити на Digital Day конференцији су:

Димитрис Димитриадис, Chief Innovation Officer iз The Future Cats

Димитрис ће за себе рећи да је „футуриста“, посвећен је „истраживању“ будућности и уочавању трендова и технологија које обликују наш свет. Његова мисија, да свету пружи боље разумевање како ће друштво, међуљудске интеракције и посао изгледати у годинама које долазе.

Наступао је на бројним ТЕД конференцијама, Social Media Week-u, DCN Infuencers Hub-u, а одговориће на бројна питања као што су: Како се експоненцијалне технологије, као што су ВИ, блокчејн и ВР/АР, спајају и обликују наш свет? Како ће изгледати однос човек-машина? Како ће образовање, медији, медицина и све друге индустрије бити нарушене?

Родриго Алиер, Global Executive Director Partners & Brands из компаније „Глово“

Прелазак са функција инвестиционог банкара у Лондону и корпоративног стратега у „Унилеверу“ у Холандији и долазак на водећу позицију у компанији „Глово“ за EEMEA пружио је Родригу прилику да ради са врло разноликим и талентованим локалним тимовима и превазилази различите изазове са којима се свакодневно суочавао проналазећи решања за даљи развој и напредак.

Ковид је, наравно, утицао да се свакодневна како приватна, тако и пословна рутина промени. Радикалне промене помогле су Родригу да пронађе начин како остати позитиван и фокусиран, како искористити рутину као покретач, како да се ослободи ФОМО осећаја, како усмерити енергију на праве ствари и донети праве одлуке упркос променама из окружења.

Арнас Класаускас, Co-Founder & CMO у KISS Agency

Арнас је радио са преко 100 брендова на њиховим Фејсбук и Гугл огласима у последње четири године. Сарађивао је са бројним компанијама од малих стартап пројеката и брендова подржаних ризичним капиталом до брзо развијајућих стартапова.

У последњих шест година, потрошио је преко 10 милиона долара на рекламне трошкове и остварио више од 50+ милиона долара у продаји. Говориће о свом искуству рада на различитим пројектима у доба ковид кризе.

О свему наведеном и много више од тога, ће бити речи у Дорћол Плацу, на конференцији Digital Day 2022 у организацији ИАБ Србија.

MIXX AWARDS – отворене пријаве за престижну награду за најбоље дигиталне кампање и пројекте

Да бисмо били у складу са променама IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ове године губи неке старе и добија три нове категорије: Best Brand Advertising Campaign, Best E-commerce Campaign и Best Campaign Effectiveness.

Радови се у складу са циљевима кампање или пројекта, као и ранијих година, могу пријавити у једној или више категорија. У свакој категорији се додељује по једна награда, а жири ће својим оценама одредити победника за следећих 12 категорија: Best Brand Advertising Campaign, Best Cross Media Integration, Best Innovation, Best E-commerce Campaign, Best Product Launch, Best Social Community Building, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Campaign Effectiveness, Best Direct Response & Lead Generation Campaign, Best Social Influencer Marketing и Best Social Media Campaign.

За IAB MIXX Гран при, најпрестижнију награду такмичења, бориће се победнички радови из свих категорија, док ће одлуку о добитнику Гран прија донети стручни жири тајним гласањем на сам дан свечане доделе. Компанија која је добитник Гран прија има могућност номинације члана стручног жирија за наредно такмичење IAB MIXX Awards Serbia.

Стручни жири, ове године регионални и најбројнији до сада, чиниће: Миља Шијакињић, Креативна дирекција/Илустрације/Сценарији, Жишка, Весна Ћеранић, Associate Partner, Executive Group, Сања Гајић, Digital Group Account Manager (Director), FullHouse Ogilvy, Никола Парун, Head of PR & Digital Media, Ovation BBDO, Здравко Кеврешан, Креативни директор, Drive, Марија Пасуљевић, Executive Director, Е-комерс Асоцијација Србије, Диана Радић, Извршни директор, Дневне независне новине (БиХ), Драгана Копривица, Creative Director, CREDA (MNE), Вања Берталан, CEO, Human (CRO), Борис Вучуревић, CEO, WeissMuller Creative Media, Даница Ступар, Executive Director, BizLife, Ивана Лаковић, Partner & CEO, Buro Adria, Владимир Ковач, Founder & Host, DigiTalk, Анита Галић, Digital Communications Team Manager, A1, Ана Величковић, Corporate Digital Project Manager, Loreal, Ђорђе Јовановић, Marketing Manager for Balkan Region, Xiaomi, Дејан Косановић, Директор Маркетинга, Mozzart и Бојан Шаптовић, Креативни директор, Pioniri Communications, који је председник стручног жирија.

Радови се могу пријавити најкасније до 9. маја 2022. године до поноћи, а победници IAB MIXX AWARDS 2022 ће бити јавно представљени 9. јуна у Дорћол Плацу приликом свечане церемоније доделе награда у оквиру конференције Digital Day.

Додела награда MIXX Award sе реализује у организацији IAB Serbia од 2016. године, као једина глобално призната награда за најбоља остварења у дигиталној индустрији. Позивамо све заинтересоване да се информишу о правилима доделе награда на mixx.rs.

петак, 05. јул 2024.
27° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару