A1 прославља свој први рођендан у Србији
Компанија А1 Србија обележава прву годину под брендом А1 и 15 година пословања на српском тржишту. Тадашњи Вип, а од 7. априла 2021. А1 Србија, уздрмао је српско тржиште телекомуникација. Данас А1 има близу два и по милиона корисника у Србији и мрежа је у коју прелази највећи број људи. Овај оператор бележи најбољи однос пренетих бројева у и из мреже у прошлој години, а тиме и раст броја корисника према овој категорији - близу 10.000. А1 Србја је део интернационалне А1 Телеком Аустрија Групе са 25 милиона корисника у седам земаља.
Корисници А1 Србија су за првих годину дана постојања новог бренда генерисали чак 41одсто укупног мобилног интернет саобраћаја, чинећи је најискоришћенијом мрежом у Србији. Уместо неограничених минута, тражи се гигабајт више. Одговарајући на потребе тржишта, компанија је поводом рођендана припремила промоцију А1 Моћне тарифе са чак 1ТБ интернета који се може флексибилно користити током целе уговорне обавезне. Све нове кориснике који се одлуче за овај пакет очекује првих шест месеци без претплате уз уговорну обавезу од 24 месеца.
Долазак новог бренда обележио је највећи инвестициони циклус до сада, са циљем додатног унапређења покривености и квалитета мреже. Изграђено је 130 нових базних станица, те је компанија, са укупно 2.315 постала други највећи оператор према броју сопствених базних станица. Квалитет А1 мреже потврдио је и РАТЕЛ (Регулаторна агенција за електронске комуникације), на чијем нациналном мерењу је рангирана друга по квалитету.
Међу најтраженијим решењима упротеклој години нашао се А1 Нет Протект, заштита која блокира злонамерне веб локације и активно надгледа и блокира приступ непожељном садржају. Овај додатак је до сада зауставио чак 47 милиона напада, од којих су најчешћи били малвер и фишинг напади.
А1 Србија се трудила да допринесе бољем животу заједнице у којој послује. Покренут је пројекат Свет какав желиш, у оквиру ког је до сада подржан развој шест пројеката у области здравља, екологије и образовања, а којима је додељено укупно 19 милиона динара. Под А1 брендом дигитално је рестаурисано још пет филмских класика, чиме је до сада сачувано 23 култна филмска остварења у оквиру пројекта А1 Кинотека.
Свесни значаја који има на тржишту Србије, али и на нивоу целе А1 Телеком Аустрија Групе, компанија је усвојила ЕСГ стратегију (Environmental, Social, Governance) којом се, заједно са другиим чланицама Групе, обавезала да ће до 2030. године смањити емисију штетних гасова и постепено прећи на обновљиве изворе енергије, повећати енергетску ефикасност за 80 одсто у односу на 2019, рециклрати око 50,000 уређаја годишње и дигитално описменити око 100,000 људи, нарочито деце и младих.
Коментари