Више од 200.000 купаца већ користи апликацију "Moj Maxi“
Велико интересовање за Делез апликацију лојалности
Само недељу дана након успешног лансирања, у целој земљи апликацију лојалности „Moj Maxi“ преузело је више од 200.000 корисника.
Пратећи светске трендове, малопродајни ланац „Делез Србија“ је и на локалном тржишту препознао потребу за персонализованом акцијском понудом која прати потребе купаца и 24. фебруара 2022. лансирао апликацију лојалности за све потрошаче широм Србије.
Јединствена апликација лојалности донела је персонализоване повластице, погодности и попусте које одговарају куповним навикама потрошача. Moj Maxi апликација штеди новац и време при свакодневној набавци, а у њеним повластицама купци уживају одмах након регистрације, јер при првом коришћењу добијају попуст добродошлице на одабрана два артикла са свеже категорије.
Најмодернији алгоритам памти изборе купаца и кориснику сваке недеље доноси јединствен персонализовани сет промоција креиран баш према његовим потребама. Међу повластицама је и могућност самосталног одабира до шест артикала са листе од тридесет понуђених на које купац остварује недељни попуст, а чија снижења су за кориснике апликације већа од редовних која су доступна у продавницама.
Купци могу учествовати у дигиталном сакупљању налепница и награђивању лојалности одабраним брендовима, а уштеди времена посебно доприноси опција поручивања унапред производа са деликатес линије и након тога њихово преузимање у омиљеној продавници без чекања у реду.
Лансирање дигиталне апликације лојалности резултат је стратешке посвећености компаније „Делез Србија“ инвестирању у развој модерне трговинске мреже.
Преузимање апликације лојалности је бесплатно, једноставно и доступно на свим оперативним системима паметних телефона, а купци је могу користити у свим Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go продавницама.
За више информација о апликацији можете посетити Maxi сајт.
Коментари