Тик-ток „скоро“ посећенији од Гугла
Како се наводи у новим подацима, Тик-ток би могао да постане најпосећенија веб-локација на свету. Био је рангиран као најпопуларнији домен за 2021. годину.
Google.com, који укључује мапе, преводе, вести... није био у стању да се избори са изазовом какав је његов ривал у настајању, који сада има више од милијарду активних корисника широм света.
TikTok.com је такође претекао друге америчке технолошке дивове који су се били боље рангирани током прошле године, укључујући домене Амазона, Епла, Фејсбука, Мајкрософта и Нетфликса.
Матична компанија "ByteDance", са седиштем у Кини, била је једина веб-локација ван САД међу првих десет.
Успон Тик-тока забележила је безбедносна фирма "Cloudflare's", која је приметила да је његова популарност без премца почела да расте почетком године.
„Било је то 17. фебруара 2021. године, када је Тик-ток заузео прво место за један дан“, навео је "Cloudflare's" у посту на блогу са детаљима о веб-трендовима прошле године.
У марту и мају 2021. године, Тик-ток је на неколико дана преузео вођство над Гуглом. Исто се догодило и у августу, а новембар и децембар су дани када је Тик-ток предњачио у посетама. Највише за Дан захвалности и Црни петак.
Како се наводи у истраживањима, један од разлога због којих су корисници масовно хрлили да виде кратке видео-снимке 2021. године била је пандемија ковид 19, која је приморала људе да проводе више времена у затвореном простору и далеко од друштвених окупљања.
Ови обрасци претраживања на мрежи наставили су се чак и када су ограничења закључавања завршена.
Анализе које је спровела Virgin Media O2, објављене у среду, откривају да је „лето слободе“ створило прилику за освежавање и ажурирање њихових налога на друштвеним мрежама.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар