Српски павиљон у Дубаију – вештачка интелигенција, прехрамбени производи и концерти
На најмасовнијем догађају на свету, изложбеном сајму у Дубаију, српски павиљон привлачи пажњу посетилаца јединственом архитектуром и разноврсним програмом. Слушају се концерти, на јединствен начин може да се испроба виртуeлна стварност, а посетиоци су посебно заинтересовани за наше прехрамбене производе.
На светским изложбама кроз историју мењао се свет – кажу да ће тако бити и после овогодишњег сајма у Дубаију.
Од скоро 200 павиљона, српски је по многима посебан: коси кров подсећа на старе винчанске грађевине. Такав изглед указује и на будућност, ону у чијем средишту су дигитализација, вештачка интелигенција и виртуелна стварност.
Само у нашем павиљону може да се испроба јединствена у свету, виар столица.
„То је уређај који смо направили да бисмо смањили мучнину људима током употребе виртуелне реалности. Читава идеја је у неуролошком трику, који успева да завара мозак да благи осећај кретања буде довољан да превазиђе осећај мучнине“, каже Немања Милосављевић, Виар меко.
Какав је бизнис програм
Бизнис конференције до сада су биле добро посећене.
„Србија је у реду земаља које имају најзапаженији бизнис програм на Експоу. Разлог за то је што смо обезбедили не само инвестиционе конференције и најбоље услове за наше делегације, већ и свеобухватни систем подршке који укључује и бесплатне летове и коришћење бизнис хаба Србије, пословно повезивање са другим земљама“, истиче др Марко Селаковић, руководилац бизнис програма Експо.
Опера, џез, поп музика испред српског павиљона
Српски павиљон већ до сада посетило је више од 400 хиљада људи. Све је више концерата и земаља који се представљају аутентичним мелодијама.
Да технолошке иновације нису једино што овде може да се види, показују уметници који представљају нашу земљу. Испред нашег павиљона слушала се опера, џез, поп музика. Два пута наступао је Слободан Тркуља.
Виолиниста Стефан Миленковић наступаће у оквиру пројекта Рок ел класико са Нелетом Карајлићем.
„Као најважнији, у фебруару, бити национални дан Србије, на Дан државности, када ћемо имати разне активности. Једна од тих биће и Country briefing, односно прилика да разговарамо са инвеститорима, потенцијалним компанијама који би улагали у нашу земљу“, наводи Драгана Крунић из Развојне агенција Србије (РАС).
Како изгледају други павиљони
Многи павиљони се већ на први поглед препознају којој земљи припадају.
Павиљон Кореје изгледа као њихова популарна серија Squid game. У павиљону Емирата, код домаћина, на песку је исписан њихов развојни пут, а одговором на тему „Повезивање умова, стварање будућности“ посебно се истакао руски павиљон - jедан од напосећенијих и најатрактивнијих и споља и изнутра.
Очекује се да ће наш, до краја сајма, посетити више од милион и по људи.
Коментари