среда, 10.04.2019, 12:30 -> 13:05
Извор: РТС
Аутор: Драган Милутиновић
„Тесла“ и „Фијат“ удружују снаге
Од овог пролећа на тржишту ЕУ почињу нова правила о продаји возила како би се смањила емисија издувних гасова, али и спречила манипулација подацима о возилу у циљу његове што боље продаје. Многи произвођачи се удружују да би задовољили нова правила тржишта.
„Тесла“ и „Фијат“ наступаће заједно на тржишту ЕУ, кажу у тим компанијама. „Фијат“ ће платити том америчком произвођачу стотине милиона долара да би њихова возила имала еколошки прихватљив резултат издувних гасова.
До када и на који начин ће моћи да се удружују, нема правила, па ћемо убрзо видети заједничке наступе до јуче љутих непријатеља у аутомобилској индустрији.
„Наш договор са Фолксвагеном је добар за све. Доста ћемо учинити на његовом наступу у Америци, а заузврат ћемо добити технлогију потребну за електрична и хибридна возила. Нова технологија омогућава да имамо мање трошкове сервиса и једноставније одржавање оба бренда“, каже Стивен Армстронг из „Форда“.
Мења се и начин прављења инфраструктуре за електрична возила. Сами произвођачи ће постављати сопствену мрежу, не чекајући да то уради локална самоуправа. Развој електричних аутомобила и прописи о загађењу у већини ЕУ метропола траже већи капацитет пуњача, а то се може урадити брзо ако компаније које производе електромобиле одреше новчанике.
„Планирамо да са Фолксвагеном и елкетрокомпанијом АББ поставимо 350 киловат пуњаче на 400 локација на немачким ауто-путевима. У плану је још много оваквих акција јер морамо продавати електична возила“, истиче Роланд де Вар из „Форда“.
Ових дана многи градови у Европи забрањују „евро 5“ дизел за улазак у град. Лондон наплаћује улаз у град таквим возилима и до 150 фунти. Већином су то доставна возила на дизел и сада је све усмерено да се она избаце из употребе и замене електричним доставним возилма која већ постоје.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар