Велики повратак – ружне чизме су поново свуда
После неколико година у сенци других модела обуће за хладно време, на улице се враћају чизме бренда "Ugg", популарно назване ружне чизме. Док то неки објашњавају мудрим маркетиншким потезима произвођача, све је више оних који подсећају на утицај пандемије коронавируса и глобални тренд окретања ка неформалнијој и удобнијој одећи и обући.
Упркос томе што никада нису потпуно ишчезле из наших живота, најлепше ружне чизме биле су неколико сезона у запећку.
Међутим, са првим хладним данима 2020. године потражња за овом обућом порасла је без најаве.
Благи раст продаје, који је примећен још крајем октобра, у години у којој већина произвођача одеће и обуће једва да може да се одржи у тржишној трци, то је био знак да се за "Ugg" ситуација озбиљно мења.
Како су недеље одмицале, тако је и број оних који су желели такозване угсице све се више повећавао.
Разлози за враћање ружних чизама свих дубина у моду сигурно леже у маркетиншким потезима произвођача.
Међу онима који су популаризовали летње производе са етикетом "Ugg" – крзнене папуче, били су Серена Вилијамс, Карди Би, али и некада велики противник ружних чизама Џастин Бибер.
Ипак, све је више оних који велики повратак угсица приписују пандемији коронавируса која нас је окренула неформалнијој и удобнијој одећи и обући.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 6
Пошаљи коментар