За нама је најбоља туристичка година до сада
Страних туриста у Србији је ове године за 22 одсто више него прошле, а девизни прилив већи је за осам одсто. Годишње сумирање резултата, прилика је и за доделу највећег признања у туризму, награде Туристички цвет.
Нацинална туристичка организација снажно промовише Србију на свим значајним светским сајмовима којих је ове године било осам. Угостили смо 96 новинара и инфлуенсера и 47 туристичких агенција из целог света. Профиле туризма Србије на друштвеним мрежама прати 700.000 људи, а на њима је чак сто милиона утисака, у највећем броју позитивних.
„Према истраживану Европске туристичке комисије тек једна трећина земаља у Европи успела је да достигне резултате из 2019. и ми смо у тој једној трећини. И не само да смо у једној трећини ми смо први по процентуалном расту долазака и ноћења страних туриста. Иза нас су Црна Гора, Португалија и Турска“, наглашава Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.
Из ресорног министарства најављују за следећу годину 150 милиона динара бесповратних средстава за развој сеоског туризма и 400 милиона динара кредита из Фонда за развој. И догодине ће бити ваучера и то у већем износу.
„Ова година је била најбоља до сада, никада нисмо имали више улагања, чак две и по милијарде динара је уложено у туристичку инфраструктуру, 1,5 милијарди у капиталну туристичку инфраструктуру, а догодине ће бити за трећину више улагања“, најављује Урош Кандић, државни секретар у Министарству туризма.
На годишњем окупљању туристичких радника Србије додељене су награде Туристички цвет најуспешнијим организацијама и појединцима.
Награђени су: Туристичка организација Златибор, манифестација „Грожђебал“ у Вршцу, агенција „Хедоник травел“ у Београду, београдски хотел „Хилтон“ и хотел „Горски“ на Копаонику, смештајни објекат „Александровић“ у Тополи, Природњачки центар у Свилајинцу, инфлуенсери и емисије које су допринеле промоцији домаћег туризма, а специјалну награду добио је и национални авио-превозник, „Ер Србија“.
Коментари