Читај ми!

Према објавама на друштвеним мрежама, Београд је постaо незаобилазна дестинација

Друштвене мреже могу бити корисно помагало у избору занимљиве дестинације на коју ћемо отпутовати. У Туристичкој организацији Београда кажу да је захваљујући друштвеним мрежама сваки туриста „инфлуенсер“, јер дели своје утиске са путовања, пре свега у кругу пријатеља.

Најбоље чувана европска тајна, бајковит, пријатељски, импресиван, какав град – то су само неки од утисака популарних корисника друштвених мрежа који су недавно посетили Београд.

Судећи према објавама на Jутјубу, Инстаграму, Тик току и Фејсбуку, српска престоница је постала једна од незаобилазних дестинација за инфлуенсере. Долазе из свих крајева света са жељом да попију кафу на Косанчићевом венцу, прошетају Кнез Михаиловом, обиђу Калемегдан, уживају у ноћном проводу...

„Травел инфлуенсери када дођу у неки град, они практично снимају и фотографишу све што је њима интересантно, али оно што је ту кључно је да они имају велику публику, да те материјале које постављају на интернет види велики број људи“, наглашава Милош Петровић, веб дизајнер и блогер.

„Рецимо имам пријатеља из Финске, травел инфлуенсера који ће крајем маја рецимо посетити Београд и многима је управо тако Београд на мапи када посећују Европу и када праве неку врсту балканске туре и слично“, додаје Петровић.

У Туристичкој организацији Београда кажу да је захваљујући друштвеним мрежама сваки туриста „инфлуенсер“, јер дели своје утиске са путовања пре свега у кругу пријатеља. Додају да већ сарађују са онима који имају велики број пратилаца.

„Од круцијалног је значаја препознати профиле који на прави начин могу да представе једну дестинацију, у овом случају Београд, и одређене сегменте туристичке понуде дестинације, као и наравно, најважније, публику која те профиле прати“, истиче Јелена Станковић из Туристичке огранизације Београда.

Недавно је у организацији Туристичке организације Београд посетио и брачни пар из Хамбурга, пореклом из Турске.

„На тај начин смо се кроз њихове профиле обратили једној потпуно новој циљној групи Турака који живе у западној Европи. Судећи по њиховим коментарима као и мејлу који су послали након што је њихова посета завршена је да они су презадовољни програмом који им је овде приређен, затим свим оним дивним локацијама које су имали прилике да обиђу и гостопримством и енергијом града који су обишли, будући да им је ово била прва посета Београду“, напомиње Станковићева.

На сајту „Номад лист“, који користи више од 65.000 људи широм света, Београд се нашао на осмом месту, као град у коме такозвани „дигитални номади“ радо бораве.

Тренутно је пријављено око 2.400 странаца који су изабрали баш Београд за своју привремену канцеларију, док раде онлајн, односно послове на даљину. Томе свакако доприносе и позитивни утисци о нашој престоници које страни инфлуенсери остављају на друштвеним мрежама.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 05. јул 2024.
27° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару