Читај ми!

Ускоро почиње форум ИЗАЗОВ 22

Осми по реду, регионални форум комуникационих лидера ИЗАЗОВ 2022, биће одржан 12. и 13. априла у хотелу Мона Плаза у Београду, под слоганом „Handle with care“. Реч је о интерактивном пословном догађају, првом овог типа у региону, намењеном искључиво професионалцима из области маркетинга, односа с јавношћу и дигиталних комуникација из компанија и агенција.

Ако бисмо све оно што јесте сврха вољеног и друштвено одговорног бренда свели на најмањи заједнички садржалац то би била брига о некоме или за некога. Осим што би брига о другом требало да буде део свакодневне комуникације, она би требало да буде и у сржи сваке одговорне кампање.

Напослетку, у сржи бриге о другом, неспорно лежи - брига о себи. Она подразумева неговање исправних вредности, конзистентности и доследности. Ако ово становиште применимо на брендове, то би значило да би сваки бренд требало да тежи константном преиспитивању својих вредности.

Бригом о себи на известан начин бринемо и о људима око нас. Брендови се бригом о себи брину о својим потрошачима, али и свима онима који су у интеракцији са брендом.

„Kроз овогодишњи слоган обраћамо се брендовима, односно онима који их воде, дајући им, на неки начин упутство како се понети у тренутку када кампање почињу да заузимају вредносне ставове и артикулишу их током продајних активности“, рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и директорка Маркетинг мреже, која је организаторка форума.

То се не односи нужно на ЦСР активности, већ би, напротив, то требало да буде слоган који ће важити за свакодневне кампање и комуникацију брендова.

„Рукујте пажљиво потрошачима, сарадницима, вредностима, емоцијама, без обзира који је аспект вашег пословања у питању“, каже она.

„Брига о бренду је брига о потрошачу“ управо је била инспирација агенцији Оватион ББДО, која већ пуних седам година потписује креативни концепт форума ИЗАЗОВ.

Ове године теме форума биће, између осталог, ко су лидери будућности, да ли је креативно лидерство кључно за опстанак и раст компаније, како планирати непланиране сценарије и на најефикаснији начин искористити ресурсе са којима располажемо.

Као и како помирити одрживост и профит, како друштвено важне теме интегрисати у бренд стратегију и свакодневну комуникацију, а не пасти на клизавом терену, како данас меримо креативну ефикасност, ко је одговоран за оглашавање неетичних брендова и пласирање лажних бренд вести...

Али и ко је потрошач 3.0 и шта очекује од вашег бренда, долази ли време преиспитивања лојалности и зашто је феедбацк важан за изградњу квалитетног односа клијент-агенција.

О стању на тржишту маркетиншких комуникација земаља у региону говориће представници агенција из Србије, Хрватске, Словеније, Црне Горе, БиХ и Македоније.

Kао и претходних година, на форуму ИЗАЗОВ 2022 биће представљено и најновије истраживање стања струке у региону, које Маркетинг мрежа спроводи пуних осам година.

Пријављивање за учешће на форум комуникационих лидера ИЗАЗОВ 2022 траје до 31. марта, а број места је ограничен. Више информација пронађите на сајту https://izazovforum.rs/izazov-2022/

понедељак, 21. октобар 2024.
19° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи