Читај ми!

Представом „Париски живот“ отворена 25. сезону у Позоришту и опери Мадленијанум

Представа „Париски живот“ донела је дах Француске на нашу позоришну сцену. Овом представом отворена је јубиларна, 25. сезона у Позоришту и опери Мадленијанум.

Љубитељи мјузикла, оперете, доброг и искреног хумора и раскошне сценографије и костимографије имаће прилику да у Мадленијануму уживају у оперети Париски живот композитора Жака Офенбаха, која је премијеру и светски успех доживела 1866. у Паризу.

Због захтевне савремене публике, редитељ Роберт Бошковић је са драматургом Игором Вајдлихом оперету свео на три чина и трајање од два сата и 10 минута, при томе је убацио и надалеко чувени кан-кан из Офенбахове опере Орфеј у подземљу, по коме су многи француски клубови постали познати.

Дашак Париза у овом распеваном и разиграном музичком комаду носи велики ансамбл, чији чланови су и Ана Цветковић и Милош Ђорђевић, гости Јутарњег програма. Играју барона и бароницу који стижу у француску престоницу.

„Нашим доласком из Шведске у Париз креће лудило на сцени Мадленијанума, зато што пар момака жели да дође до нашег кеша, а ми то не дамо. А шта се на крају деси, мораћете да дођете у Мадленијанум, па да то проверите“, каже Милош Ђорђевић.

Како додаје гост Јутарњег програма, оперета као жанр недостаје Београду, јер представа је забавна, пуна дивне музике, дивних костима, половину ансамбла чине глумци, а половину оперски певачи.

„Та симбиоза је створила једну дивну креативну енергију, тако да се ми добро забављамо, а то публика изгледа осећа тако да су сва извођења до сада била препуна“, додаје глумац, али признаје да је имао велику трему зато што први пут наступа са професионалним оперским певачима. Међутим, додаје да је имао њихову велику подршку.

Ана Цветковић наступа на оперским сценама широм света, а ово јој је први на сцени Мадленијанума.

„Публика је заиста интересантна у Мадленијануму. То је нека друга публика, која воли тај жанр. Представе су распродате и право је уживање играти у том позоришту“, наглашава оперска певачица.

Додаје да јој је овај вид сарадње са глумцима јако пријао, да је учила гледајући их како то маестрално раде и да су се они трудили да им не одмажу.

Сви у хорском и плесном ансамблу овог сложеног музичког комада, као и солисти, морали су да прођу неколико кругова аудиција, а пријавило се скоро 300 глумаца, певача и играча из Београда и других места Србије и региона.

Дашак Париза у овом распеваном и разиграном музичком комаду донеће велики ансамбл представе коју предводе: Васа Стајкић, Димитрије Цинцар-Костић, Арсеније Тубић, Ђорђе Виктор Влајић, Бранислава Подрумац, Јана Погрмиловић, Ања Орељ, Милош Ђорђевић, Срђан Тимаров, Владимир Андрић, Ана Цветковић, Драгана Поповић, Ивана Медић, Ђорђе Стојковић и Жарко Степанов. У овој љубавној вртешци здушно им помажу: Весна Ђурковић, Мина Глигорић, Невена Ђоковић, Ана Бартоли, Вања Милачић, Сара Бојић, Петар Ђурђевић, Милан Милосављевић, Ђорђе Крећа, Немања Бајић, Милена Моравчевић и Марија Пантин. Музичке припреме, поред Весне Шоуц, као корепетитори прате Драгана Анђелић Буњац и Барбара Кајин.  

четвртак, 25. април 2024.
7° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво