Други дан конференције "Content to consumer" – експерти о жељама публике и пословним моделима
Други дан конференције "Content to consumer" (C2C) посвећен је програмским жељама публике, пословним моделима и трендовима у музичкој продукцији, о чему ће говорити експерти из региона.
Панел под називом „Продуценти, за кога старамо?“ посвећен је новим пословним моделима и односима продуцената са финансијерима, емитерима и дистрибутерима садржаја.
Учесници панела су редитељ Игор Стоименов, Брана Јанковић (дир. "Босонога" и "Aquarius"), Александра Миловановић, ванредни професор ФДУ и Пеце Талески, продуцент ("Охо", Македонија).
Лајв стрим свих програма Конференције може се пратити уживо на платформи РТС Планета.
На конференцији за медије представљен је и програм фестивала Content Market & TV Festival, који је планиран за мај 2022. године, а било је речи и о другим активностима и догађајима који су у припреми, попут конференције „Радио, музичка индустрија и нови медијски сервиси“, покретање сајта C2C: портала регионалне медијске индустрије и дугих пројеката.
Учесници петог панела под називом „Другачији контент и форме дистрибуције“ су Мирјана Владисављевић (Balkan tube space), Игор Станковић (дир. МCF MegaCom Film и Комбанк дворане), Дарко Перушески (ВOD Master - GLEY) и Матеј Лончарић (JoomBoosa, miss7", "24сата" - видео секција) и Армин Хаџић, организатор Сарајево филм фестивала.
На првом дану међународне конференције ексклузивно је промовисан садржај Планета Плус.
Дводневна конференција C2C смишљена је као јединствени проактивни сусрет Телеком оператера и других дистрибутера садржаја, са креативном индустријом, произвођачима садржаја, продуцентима играног и забавног програма, оснивачима ТВ канала и on demand платформи.
Међународну конференцију C2C организују истраживачко-развојна компанија More screens и РТС Медијске иновације.
Коментари