Сваки четврти купац ферарија у Кини је жена
Ако на улицама кинеских градова видите четири ферарија, верујте да бар један вози жена. Сваки четврти купац овог спортског луксузног аутомобила у Кини је жена.
Аутомобили марке „ферари“ изгледају све лепше, а неки од дизајнера и продаваца овог луксузног бренда истичу да је разлог и то што ферари вози све више жена. На кинеском тржишту „ферари“ је направио прекретницу, јер четвртина произведених аутомобила одлази у ту земљу.
Према статистикама, највише жена „ферари” вози у Кини. Тако је ова држава постала највеће тржиште за произвођаче скупих италијанских спортских луксузних аутомобила.
Према статистикама у осталим деловима света, „ферари” углавном купују мушкарци.
Шеф Ферарија у салону аутомобила у Пекингу Амадео Фелиса истакао је да је просечна старост купаца „ферарија“ у Кини за око 10 година нижа него у Европи. У Кини има много жена које воде компаније, успешне су имају новца и могу себи да приуште „ферари“. Кина је ново растуће тржиште.
Тајван и Хонгконг су током претходне године купили 1.600 аутомобила „ферари“.
Кина је глобално место број два за милијардере – иза Сједињених Држава, а Кинескиње се могу наћи на листи најбогатијих жена у Азији.
Коментари