Компанија Мател плаћа 277 долара на сат да играте ново издање карташке игре Уно
Мател је широм Сједињених Држава расписао потрагу за „главним играчем Уна“. Плата: 277 долара на сат.
Компанија играчака жели да запосли особу која ће промовисати ново издање њихове игре Уно – Уно кватро. Изабрани кандидат ће бити плаћен 4.444 долара недељно, да четири недеље да игра Уно кватро са странцима на улицама Њујорка и о томе креира одговарајуће садржаје које ће објављивати на друштвеним мрежама.
Уно кватро је нова верзија „Мателове“ друштвене игре Уно, која постоји већ пола века, а у којој се комбинује повезивање четири карте у низу, као у игри Конект 4, са класичним Уно правилима о подударању бројева и боја.
„Радујемо се што можемо да понудимо позицију врхунском Уно играчу и помогнемо у представљању наше потпуно нове игре, Уно кватро, свету“, каже Реј Адлер, директор одељења друштвених игара у „Мателу“.
Почевши од 13. септембра, главни Уно играч ће научити заинтересоване да играју игру и учествују у стримингу уживо и интервјуима. Сваки амерички држављанин старији од 18 година може да се пријави, уколико може да испуни услове за посао: да седи дужи временски период и носи шатор од 22 килограма улицама Њујорка у коме ће да игра Уно кватро.
„Мателова“ акција је део растућег тренда где компаније изводе разноразне вратоломије на друштвеним мрежама како би навеле људе да причају о њиховом новом производу, напомиње Тим Калкинс, професор маркетинга на Универзитету Нортвестерн.
„Ово заиста одражава стање данашњег маркетинга... питање је како натерати људе да се ангажују и заинтересују за бренд (као што је Уно) који постоји већ 50 година“, каже Калкинс. „За многе брендове Тик-ток је кључ.“
Али потребно је више од објава на Тик-току да би брендови видели резултат.
За мали бренд као што је Уно, немогуће је постићи успех само оглашавањем, сматра проф. Калкинс. Уместо тога, обожаваоцима треба дати нешто занимљиво за разговор како би им привукли пажњу.
Коментари