Замке добрих продаваца за наивне купце – куповина ван списка

Колико пута нам се догодило да, и поред списка за куповину, из продавнице изађемо са много више кеса. Неко то ради да би се осећао боље, неко због снижења, а има и оних који о томе уопште не размишљају, већ једноставно пуне корпу. Многи нису свесни да трговци на различите начине утичу на то. Све чине да сазнају шта мислимо када улазимо у радњу. То је наука која се технолошки унапређује. Хипермаркети немају дневно светло, већ су затворени као кутије, а купцима се данас мери сваки корак у радњи.

О том детективском подухвату у Јутарњем програму РТС-а причао је проф. др Владимир Дилигенски, психијатар, наводећи да трговци гледају да продају што више, и довијају се на све могуће начине.

„То је читава наука која се зове психологија куповине. Врло је важно да ви процените, са неколико реченица или неколико питања, о каквом се купцу ради. Ако желите да продате свој производ, ви унапред већ знате шта тај купац жели, и на који начин да му се приближите, и да ли је добро и колико причати са њим. То је психологија продавца“, рекао је професор.

Додаје да  су места за куповину биолошки феномени где се ви осећате пријатно. Мириси су чудо, јер су повезани са свим деловима мозга.

„Прво што  угледате, за то се закачите и још ако је добро спаковано, са јарким бојама, то купујете. Мада постоје људи који купују и што им не треба. То је болест. То је тренутно задовољство и импулсивност, а потроши се много новца. Треба бити рационалан, важни су принцип рационалности и принцип задовољства“, рекао је проф. др Владимир Дилигенски, психијатар.

петак, 04. октобар 2024.
18° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи