Књига чешког музеја са сликама нагих девојака само маркетиншки трик!

Вест о објављеној књизи регионалног музеја у Јичину на североистоку Чешке, са фотографијама полунагих жена уместо археолошких налаза, заправо је маркетиншки трик и део њихове рекламне кампање.

Директор Регионалног музеја у Јичину Блеск Михал Бабик раније је навео да не уме себи да објасни како су доспеле те неподобне фотографије у књигу.

„Морам да признам да смо се одлучили да пробудимо интересовање јавности за књигу“, тврди Бабик, додајући да публикација са нагим женама заправо не постоји.

„То је такозвани герила-маркетинг. Тако неконвенционалан вид рекламирања има за циљ привлачење пажње, користећи оригиналну идеју која је креативно припремљена“, додао је Бабик.

Тај музеј је познат по свом неконвенционалном облику маркетинга.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 31. октобар 2024.
16° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи