Књига чешког музеја са сликама нагих девојака само маркетиншки трик!
Вест о објављеној књизи регионалног музеја у Јичину на североистоку Чешке, са фотографијама полунагих жена уместо археолошких налаза, заправо је маркетиншки трик и део њихове рекламне кампање.
Директор Регионалног музеја у Јичину Блеск Михал Бабик раније је навео да не уме себи да објасни како су доспеле те неподобне фотографије у књигу.
„Морам да признам да смо се одлучили да пробудимо интересовање јавности за књигу“, тврди Бабик, додајући да публикација са нагим женама заправо не постоји.
„То је такозвани герила-маркетинг. Тако неконвенционалан вид рекламирања има за циљ привлачење пажње, користећи оригиналну идеју која је креативно припремљена“, додао је Бабик.
Тај музеј је познат по свом неконвенционалном облику маркетинга.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар