уторак, 22. сеп 2020, 12:05
Fenomen TIM BILDING
Milana Popović, Jelena Vesić i Slavica Bjelić
TIM BILDING se pojavljuje početkom 80-ih godina prošlog veka u Americi, kao jedan od zaštitnih znakova novog kapitalizma. Danas svaka jaka kompanija u svetu redovno organizuje tim bildinge za svoje zaposlene.
Iako je do pre desetak godina na našim prostorima bio potpuno nepoznat termin, tim bilding postaje sve popularniji među velikim kompanijama.
Doslovan prevod engleskog izraza team building bio bi „stvaranje tima", a najkraće rečeno objašnjava se kao skup edukativno-rekreativnih ili zabavno-rekreativnih aktivnosti kojima je cilj stvaranje tima ili osnaživanje i poboljšanje međuljudskih odnosa u postojećem kako bi se dosegli zajednički ciljevi.
Kada neko pomene tim bilding, verovatno vam prvo na pamet padne druženje zaposlenih u firmi uz iće i piće, pa i ne vidite baš preteranu potrebu za takvim dešavanjima. Ali, poenta je daleko više od punog stomaka. On okuplja ljude koji zajedno rade i na taj način ohrabruje saradnju i timski rad.
Komunikacija i bolji zajednički rad je glavni razlog zašto ljudi biraju tim bilding, jer, logično, svako želi prijateljsku radnu sredinu u kojoj se ljudi dobro osećaju i ne prevrću očima na druge kolege. A to svakako znači bolje i prirodnije radno okruženje u svakoj kompaniji, velikoj ili maloj.
Gosti u emisiji biće Milana Popović i Jelena Vesić, osnivačice firme Colloco team challenge (agencija koja radi na razvoju timova) i Slavica Bjelić iz firme Arena team building.
Autor: Dušanka Petrović
Autor:
Група аутора
Емитује се сваког дана од понедељка до четвртка, од 12:00. [ детаљније ]
Коментари