петак, 04. јан 2019, 12:05
Rečeno i prećutano
MEDIA MARKET: „Otišlo u (v)etar" - izazovi radija u svetu konvergiranih medija
Povodom 60 godina postojanja, Radio Beograd 2 je na prošlogodišnjem Sajmu informisanja, komunikacija i marketinga organizovao seriju panel-diskusija tematski posvećenih medijima i kulturi. U petak emitujemo snimak razgovora iz Hale 3 Beogradskog sajma koji je bio posvećen mogućnostima radija u dobu medijske konvergencije.
I pored činjenice da je najbrži medij, a u vanrednim situacijama često i jedini kanal informisanja, sa razvojem novih tehnologija sve više se postavlja pitanje budućnosti radija. Kakvu će ulogu imati dobri stari radio u vremenu pred nama? Zašto je radio medij kojem, prema sprovedenim istraživanjima, građani najviše veruju? Koliko će novoustanovljeni koncepti odloženog slušanja, podcast, prisustvo na drugim internet platformama, pa i koketiranje sa vizuelnim elementima, udahnuti novi život radiju?
Učesnici panel-diskusije bili su: dr Dalibor Petrović, sociolog, profesor na Saobraćajnom i Filozofskom fakultetu u Beogradu, dr Anka Mihajlov Prokopović, docent na Departmanu za komunikologiju i novinarstvo Filozofskog fakulteta u Nišu, Milan Mišić, novinar, autor rubrike Avenija Amerika, i Zoran Modli, radio-voditelj, autor emisije ZAIR.
Moderator diskusije i voditelj programa je Ranko Stojilović.
Autor:
Група аутора
Емитује се сваког дана од понедељка до четвртка, од 12:00. [ детаљније ]
Коментари